Hírek
2011. Július 25. 14:27, hétfő |
Belföld
Forrás: OrientPress
Milliókba kerül a nem fogadott hívás a cégeknek

Százmilliós nagyságrendű az az összeg, melyet a magyarországi vállalkozások évente elbuknak csupán amiatt, hogy az érdeklődők nem érik el őket telefonon.
Különösen a szállodaiparra jellemző, hogy sokáig váratják a hívó felet. A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös tanulmányából kiderült, az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont egy-egy cég tárcsázása után.
A kutatás szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról — az ügyfelet leszámítva — bárki is tudna. A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén. Ez sok esetben olyan hosszú időnek bizonyul, hogy a hívók nagy része nem hajlandó kivárni, inkább más szálláshely után néz-minderről a Békés Megyei Hírlap számolt be.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2025. Augusztus 15. 08:03, péntek | Belföld
Áder János: felül kell emelkedni azon, ami szétválaszt
2025. Augusztus 15. 08:00, péntek | Belföld
Hőség - BM: Kiadták a vörös kód figyelmeztetést
2025. Augusztus 14. 07:49, csütörtök | Belföld
Harmadfokú hőségriasztás csütörtöktől vasárnapig
2025. Augusztus 14. 07:46, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor: a magyarok érdeke, hogy barátokat gyűjtsenek és jó kapcsolatot ápoljanak a nagyhatalmakkal
A magyarok érdeke, hogy barátokat gyűjtsenek és jó kapcsolatot ápoljanak a nagyhatalmakkal – jelentette ki Orbán Viktor miniszterelnök egy amerikai médiumnak adott, szerdán megjelent interjúban.